Az új marketing- és pr-vezető a cégcsoporton belül az üzletágak külső és belső kommunikációjának megvalósításáért és azok összehangolásáért felel, különös tekintettel a magyar ingatlanközvetítői hálózatok több mint 160 irodájának támogatásáért, valamint a Duna House és Smart márka ismertségének további erősítéséért.
„Kelet-Közép- Európa legnagyobb szereplőjeként újragondoltuk a marketingkommunikációs irányokat és a szervezeti struktúrát. Károly személyében házon belül találtuk meg az ennek végrehajtásához szükséges szakmai tapasztalatot és lendületet” – nyilatkozta a kinevezés kapcsán Máté Ferenc, a Duna House Holding vezérigazgató-helyettese.
Benedikt Károly a PPKE-BTK Kommunikáció- Történelem szakon szerezett diplomái mellett műszaki- számítástechnikusi végzettséggel is rendelkezik. Az elmúlt 12 évben kommunikációs ügynökségeknél dolgozott. Az LWp Kommunikáció és a ComLab ügynökségénél vezető tanácsadó és Head of PR pozíciókat töltött be, ahol nemzetközi nagyvállalatok és hazai kkv-k kommunikációjának stratégiai tervezése és kivitelezése tartozott feladatai közé. Ügyfelei voltak többek között az Oracle, Cisco Systems, Sony Ericsson, Telenor, Bónusz Brigád, LogMeIn és a Cofidis is. A Duna House Cégcsoporthoz idén januárban csatlakozott.
Benedikt Károly elődje a pozícióban Szirtes Bernadett volt, aki több mint 10 évig irányította a cég marketingjét, ő távozott a cégcsoporttól.
A Duna House jelenleg 3 országban közel 240 irodával Kelet-Közép- Európa egyik legnagyobb ingatlanközvetítői hálózatát üzemelteti, 2017. évi árbevétele közel 5 milliárd forintot tett ki.
Szerényi Szabolcs, főszerkesztő-helyettes