Tizedik alkalommal kerül megrendezésre a Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban Konferencia és Díjátadó

A ClientFirst Consulting immár 10. éve rendezi meg az Ügyfélélmény konferenciáját, aktuális előadásokkal, és a mai piaci környezetben nélkülözhetetlen információkkal, melynek keretében kerül sor a Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban Díjak átadására is.

Az egész napos rendezvényen az ügyfélkiszolgálásban, ügyfélélmény nyújtásában trendteremtő és kiemelkedő vállalatok vezetői osztják meg tapasztalataikat, legjobb gyakorlataikat, tippjeiket, trükkjeiket a résztvevőkkel, és megismerhetjük a sikereikhez vezető út állomásait és buktatóit.

 

 

A Client First Consulting a Magyar Franchise Szövetség tagjainak  a részvételi díjból 10% VIP kedvezményt biztosít. Ennek igénybe vételéhez mindössze annyit kell tenniük, hogy a regisztrációs lapon a regisztrációs díj blokkban lévő szöveges mezőbe beírják, hogy Franchise VIP 10%.

 

 

Bővebb információ, regisztráció ezen a linken.

A rendezvény részletei:

Helyszín: ÖbölHáz Rendezvényközpont, 1117 Budapest, Kopaszi-gát 2.

Időpont: 2019. február 28. 9:30-17:00

 

A konferencia programját ide kattintva tekintheti meg.

 

Share this post