Az étteremlánc még 2002-ben indult Busonban Koreában, az első tengeren túli egység 2006-ban nyitott meg New Jersey-ben. Innen terjedt tovább Virginiába, Californiába, Texasba és más államokba.
A Koreán kívüli Ázsiában Vietnámban, Singapurban, és Myenamrban is rendelkeznek partnerekkel.
Manhattani egységükről beszélt az átvevő Tony Vega. A betérők nyolc féle sör közül választhatnak, a TV-ken nézhetnek sportot vagy híreket. Az étteremlánc célja, hogy a betérő vendég minél több időt töltsenek náluk, amely extra fogyasztást generál.
Az átvevőknek egy 4 hetes tanfolyamon kell részt venni New York-ban. Egy egység nyitása fél millió dollárnál indul, de akár az egy millió dollárt is elérheti.
A hálózat riválisaival szemben árul hagyományos koreai ételeket, sült rizst, bibimbap-ot, rizs tálat zöldségekkel és bulgogival, vékonyan vágott, pácolt ribeyét. De Amerikában a taco is nagyon népszerű, habár Koreában nem szerepel az étlapon. Az átlagos fogyasztás 31$ az étteremben, ez álltalában 2 főre szól.