Korábban lapértesülések szerint annyit már lehetett tudni, hogy 2019 első negyedévében indíthatják a webáruházon keresztül történő értékesítést, most azonban a SPAR marketingvezetője a konkrét időpontot is elárulta: 2019. május – szúrtuk ki Szalay Dániel újságíró Facebook-posztjában.
Korábban Heiszler Gabriella, az áruház ügyvezető igazgatója azt nyilatkozta, hogy első lépésben Budapestre és a főváros környékére koncentrálnak a házhozszállítás terén – a cég ezt a mintát követte Ausztriában és Szlovéniában is. Az a tapasztalat, hogy az online vásárlásban magasabb az átlagos kosárérték, de a rendelt termékek összetétele is eltér.
A fejlesztésekkel kapcsolatban az is tudható, hogy 69 SPAR express működik már az OMV-kutakon, a Lukoil benzinkútjain pedig 16 DESPAR, de két éven belül már száz töltőállomáson is jelen lehet a SPAR mert ez az értékesítési csatorna nőtt az elmúlt évben a cégcsoporton belül a legnagyobbat, 30 százalékot.
Forrás: Pénzcentrum