Roger Eaton, a KFC dél-afrikai származású vezérigazgatója úgy számol: a világ 12 legnagyobb országában (Kínát kivéve) annyi éttermük van, hogy egymillió lakosra jut azokból egy – ezek szerint a fejlődési lehetőségek óriásiak. Új éttermeik célpontjai: a városok kivezető útjai, autópálya-csatlakozópontok, belvárosokban bevásárló-központok, pályaudvarok.
A terjeszkedés technikai korszerűsítést is jelent: a vendég érintőképernyőn rendelhet, az ételt asztalhoz viszik, mivel a rendszer a nyugta alapján érzékeli, hol foglalt helyet a vevő. Az új szisztémát világszerte bevezetik.
A KFC éttermei közül nem kevés van franchise-alapon egy-egy vállalkozó birtokában, de nagy éttermi konszernek is bekacsolódnak. Így például az Amrest, a lengyel nagyvállalat, amely egyaránt üzemeltet KFC, Burger King, Pizza Hut és Starbucks logó alatt működő egységeket – Németországban például 25 KFC-étterem az Amresté. Nem mindenki tudja azt sem, hogy a KFC, ugyanúgy, mint a Pizza Hut vagy a Taco Bell, a Yum Brands tagja a világ legnagyobb gasztronómiai konszernjének.
Forrás: PIAC&PROFIT