A McDonald’s impresszionista hatású kampányfotóval nyomul

A McDonald’s Amerikában 1993 óta házhoz megy. A McDeliveryt most impresszionista képpel hirdeti.

A McDonald’s mindig is értett az ügyfelek érdekeihez. Esőben, hidegben sem kell nélkülöznünk a hamburgert és sült krumplit.

A franchise gyorsétterem összeállt a TBWA \ Paris nevű reklámcéggel, hogy megalkossák a lehető legvonzóbb kampányképet. A kampány üzenete, hogy a vendégeknek esőben se kellejen lemondani a McDonald’s ételeiről. A fotón elmosódott épületek látszódnak, mintha egy balakon át néznénk az esőt.

A kép fotósa Roberto Badin, akit a francia impresszionizmus inspirált. Badin egyébként híres csendélet képeiről, amelyeken főleg épületeket örökít meg. Az elkészült munkákat elnézve azt kell, hogy mondjuk: le a kalappal!

(Contextus)

Share this post