A túl gyorsan gyalogló járókelőket persze nem szankcionálták a traffipax kezelői, hanem megajándékozták egy Spar.enjoy szendviccsel: a gerillakampány ezt a termékcsaládot népszerűsítette. A koncepció kidolgozásáért és megvalósításáért (beleértve a klasszikus kampányelemeket is) a Greenroom felelt, a pr-kommunikációval a KRQ-t bízták meg.
„A különleges promóciós eseménnyel azt mutattuk meg, hogy a SPAR enjoy. szendvicsek képesek a rohanós reggeleket is támogatni, és a mai felgyorsult világban vállalatunk kész megoldást kínál minden étkezéshez. Az üllői SPAR enjoy. convenience üzemünk ételei a mozgalmas életet élőknek is segítenek abban, hogy bármelyik napszakban azonnal fogyasztható, tartalmas ennivalóval lakjanak jól” – mondta Maczelka Márk, a SPAR kommunikációs vezetője.
A fogyasztók az enjoy. márkanév alatt háromféle leves, ötféle saláta, kétféle öntet, és hatfajta rizses-tésztás készétel közül valamint desszert-, snack- és gyümölcssaláta-kínálatból és különböző ízesítésű smoothie-kból, joghurtitalokból és kávékból választhatnak – áll a Spar közleményében.
A gerillázást követően klasszikus reklámfelületeken is népszerűsítik (tévé, rádió, óriásplakát, épületháló, online, plázák citylightjai), a márka pedig a kampány idején hangsúlyosan jelenik meg a Spar üzleteiben is (saját hűtővel, az áruházi rádiók spotjaival, illetve matricákkal, plakátokkal, polczászlókkal és polccsíkokkal, kóstoltatással).
A termékcsalád bevezetéséhez készített szpotot a Greenroom készítette. A film azt domborítja ki, hogy mi mindenre lenne ideje az embernek, ha nem kéne annyit pepecselni a reggeli elkészítésével.